FAQ
Vi beskytter dine informationer og privatliv på flere måder og niveauer. Alle billeder, der uploades og vises i din browser, sker igennem en 2048 bit SSL– forbindelse, hvilket gør det nærmest umuligt at tilgå data udefra.
Al kommunikation mellem operatører, slutbrugeren, online og via smartphones er sikret med HTTPS, og som yderligere foranstaltning sender vi bevidst ikke billeder af mails eller beskeder. Al mailaktivitet sker på vores sikre webportal og vores fysiske servere er placeret på en højsikret lokation og gennem en sikkerhedsvirksomhed, der har over 20 års erfaring med skybaseret lagring og data.
For at verificere din konto, skal du opgive følgende identifikation: Et gyldigt billede af dit danks kørekort eller dit pas of bevis for adresse. Et billede af dig selv med id’et. Hvis du ønsker at bruge vores adresse som din virksomhedsadresse, skal du oplyse:
– En gyldig billede af ejerens(erne) pas eller dansk kørekort (kun dansker). Et billede af ejeren selv med id’et.
– Dine virksomhedsregistreringsdokumenter. Hvis du ikke har oprettet din virksomhed endnu, skal du levere dokumenterne, så snart din virksomhed er oprettet.
Nej.
Når du er tilmeldt vores postkasse og virtuelle services, får du adgang til din online indbakke.
Du har altid adgang til din postkasse og skal ikke vente på, at du er tilbage i landet, eller at du kan få adgang til din postadresse.
Vores sikre og skybaserede platform tilbyder altid mulighed for at tilgå din mail og administrere din indbakke. Uanset hvor i verden du befinder dig.
Det betyder heller ikke noget, om du bruger Mac, Pc, Apple, Android, smartphone eller tablet.
Download vores app til iPhone og iPad via App Store her
Download vores app til Android enheder via Google Play Store her (link)
Få adgang til din konto fra en internetbrowser: Følg dette link
Vi modtager post – fragt og forsendelser fra FedEx, UPS, DHL, POST NORD og ethvert andet fragtfirma. Du kan indlevere pakker og forsendelser i vores butiks normale åbningstid, som er mandag til fredag mellem kl. 8.30 og 18.00.
Når du handler online, skal du være opmærksom på at vælge en fragtservice, der leverer til vores adresse og ikke til ’pakkeboks’ eller ’pakkeshop’ eller afhentning fra et servicested.
Vi tilbyder ikke indsamling på andre fragtcentre via vores personale. Det betyder, at hvis din forsendelse ikke kan leveres på vores adresse og efterlades på anden fragtcentral, tilbyder vi ikke afhentning af dette.
Vi tilbyder, at du kan bruge vores københavneradresse som postadresse og dermed ikke miste muligheden for at modtage post. Vi indsamler og videresender din post eller opbevarer den for dig.
På den måde er du sikret et professionelt omdømme udadtil og en tilstedeværelse i Danmark. Det er der mange fordele i:
• Du får en sikker adresse til din private post og pakker.
• Du modtager varen/pakken, der er leveret til din postkasse eller virtuelle adresse
• Vi underskriver pakker og forsendelser fra det transportfirma, der afleverer din forsendelse
• Vi meddeleler dig, når du har modtaget en forsendelse
• Du vælger selv, om du vil hente, gemme eller få videresendt din post
• Hvis du også har en postkasse hos os, kan du benytte dit lokale MBE-center som leveringsadresse og hente dine forsendelser, når du har mulighed for det.
• Vi kan åbne din mail og scanne dine e-mails, når du ikke selv er til stede i byen eller i landet.
Når du er tilmeldt og registreret som bruger af vores postkassetjeneste, kan du benytte vores adresser, som var det din egen.
Det betyder, at du ikke behøver have postboks eller andre tjenester – du benytter vores adresse. Helt enkelt. Med dit eget navn og firma. Du kan bruge adressen hvor end, du har behov: på brevhoveder, foldere, hjemmesider mm., og give dine kontaktoplysninger videre til kunder og leverandører – alt sammen i eget navn.
Fx
Dit navn
Din virksomhed
Østerbrogade 226 st. tv. 2100 København Ø.
Danmark.
Hvis du gerne vil undgå at betale for, at vi scanner reklamer og andre modtagelser, som ikke er nødvendig for dig, skal du tilmelde dig reklamebeskyttelse. Vi fakturerer pr. scannet vare.
Læs hvorfor du bør ansøge om reklamebeskyttelse med CVR-nummer her
Ja, det har vi. MBE er et ApS og har CVR-nr.: 37618748.
Følg dette link
Sådan bruger du dit kontrolpanel
Efter du er logget ind, vil den allerførste side, du ser i dit kontrolpanel være et overblik over din postkasse.
Postkassen. Her ser du al post, der kun er blevet set uden efterfølgende handling
Antal modtagelser. Her ser du antallet af alle elementer og modtagelser i den pågældende postkasse (ikke kun det nyeste)
Påkrævede handlinger. Al modtagelse af forsendelser kræver en handling af dig.
Du vil se en af følgende anmodninger:
’Posten/forsendelsen opkræves snart opbevaringsgebyr’ – dette vises fem dage før udløb af gratis periode
’Posten/forsendelsen påkræves lagringsgebyrer’ – dette vises, hvis den gratis periode udløber
’Opfølgning er påkrævet’ – vises, Open & Scan er blevet udført og har til formål at minde dig om, at der skal vælges en ny handling eller der opkræves gebyr for lagring.
’Afsluttet for nyligt’ – dette viser anmodninger om e-mail handlinger, der er blevet gennemført fra e-mailcenteret i løbet af de sidste syv dage.
Ja, du kan vælge videresendelse og sætte fremtidige handlinger op gennem dit kontrolpanel.
• Klik på fanen, ’indstillinger’
• Klik på, ’videresend til adresse’, der findes i venstre side
• Klik på knappen, ’tilføj’ for at opdatere dine oplysninger
Vi accepterer betalinger med kreditkort; Visa, MasterCard og American Express.
Vi tager ikke imod betalinger via check, postanvisninger, Western Union, Mobile Pay eller bankoverførsler på nuværende tidspunkt.
Ja – en måned er minimumsperioden.
Vi er naturligvis ærgerlige over at miste dig som kunde, men vi forstår, at nogle ting kræver ændringer.
For at lukke din postkasse bedes du sende os en e-mail på mailbox@mbedenmark.dk – skriv i emnefeltet: Annullering af konto
Inden du lukker din konto, skal du indsamle dine mails eller anmode om, at de videresendes til en anden e-mail. Hertil vil forsendelsesgebyrer blive opkrævet.
Når du har lukket din konto, bliver al data slettet og makuleret efter 14 dage.
Du kan abonnere på en postkasse eller en virtuel adressetjeneste helt ned til 150 DKK pr. mdr. Se vores løsninger og sammenlign priser her.
Opstartsgebyret indebærer en valideringsproces, der er påkrævet af loven og udføres for hver kunde
/ ansøger. Derfor kan dette opstartsgebyr ikke refunderes. Opstartsgebyret trækkes fra dit kort i
godkendelsesfasen af din ansøgning, når du har stillet al den nødvendige dokumentation til
rådighed.
Valideringsprocessen indebærer at udfylde Mail Boxes Etc. – virtuelle adresseservice KYC
Formular
Det er et sæt spørgsmål vedrørende dig ”ansøgeren”, brugerne af tjenesterne, virksomheden og
ejerne af virksomheden (hvis det er relevant) for at afdække eventuelle risici relateret til
forretningsforholdet.
Dette er påkrævet af loven i forbindelse med AML og CFT regler. Hvis du ikke ønsker at besvare
disse spørgsmål og give den nødvendige dokumentation, skal du ikke abonnere på vores service.
Hvis du ønsker at tjekke spørgsmålene og de dokumenter, der kræves, så klik her.
Ja! Når du har tilmeldt dig vores virtuelle kontortjeneste til din virksomhed, kan du bruge vores adresse, som om det var din egen.
NB: Enhver uautoriseret brug af vores adresse og brug uden en forudgående serviceaftale er en strafbar handling og vil blive meldt til politiet og erhvervsstyrelsen.
Hvis du ikke anmoder om en handling på din modtaget post, kan du blive pålagt et opbevaringsgebyr. For yderligere oplysninger om opbevaringsgebyrer kan du besøge anytimemailbox.com. Her går du ind under din ’services lokation’, hvor du kan orientere dig om detaljerne omkring serviceløsningen.
Hvis du registrerer din virksomhed hos os, skal du følge dette link for at undgå modtagelse af uønsket reklame, som vi ellers scanner og opkræver gebyr for.
Få mere information og find yderligere svar i vores vidensbank
Lad os tage en snak om dit behov for en virtuel adresse eller virtuelt kontor i Danmark allerede i dag. Skriv, ring til os eller besøg vores lokale MBE Business Center.
Bliv kundeLeder du efter et specielt MBE-produkt eller service?